Bucketlist

21 april 2024 - Tilburg, Nederland

Goedemiddag lieve mensen en volgers,

Ik vond het een mooi moment, om een persoonlijk verhaal te delen. Na jaren zelfstandig te hebben gewoond, woon ik al jaren op de Groenstraat in een beschermd wonen vorm. 24 uur begeleiding, wat me rust geeft, en punten en doelen waaraan gewerkt wordt. Elke nieuwe stap, op werk, hobby, sport op wat voor vlak dan ook, roept veel spanning en angst op bij me. Zoals de mensen zeiden, 'beren op de weg'... 🫣

2 weken geleden stond er weer een spannende activiteit op de kalender. Een city run in Rotterdam, met oa mijn woon organisatie ASVZ. Vooraf een onrustige nacht in aanloop naar deze dag. Met begeleiding en een vriendin huisgenoot Anton, een treinreis naar Rotterdam, waar we genoten van een prachtige en rustige dag in aanloop naar de loop. Om 15.30 uur een loop van 4,2 km. Wat een geweldige ervaring.

Een dag later een mooie loop met huisgenoot Max van Tilburg naar Alphen, 13 km. De vele beren weggewerkt met 2 mooie ervaringen. Zie ook de foto's 💚.

Afgelopen week, ook een spanning dag, met een lach en een traan, want de as vakantie komt eraan. Na goed praten met mijn begeleiding zakte het weer, en besef dat het een prachtige ervaring gaat worden, waar ik enorm naar uitkijk. Een reis die stond op mijn bucketlist icm het vliegen,ook om vooral te genieten van het leven en al die mooie ervaringen die al op mijn pad zijn gekomen en nog mag ondergaan 🥰

Lieve groet Emiel

1. Janny:
    21 april 2024
    Knap gedaan én een heerlijk vooruitzicht! Je zult ervan genieten! 🥾🥾🌻
  2. Mirjam:
    21 april 2024
    Oh Emiel wat spannend hè!
    Jij hebt al zoveel meegemaakt én zaken overwonnen. Dit is een nieuwe mooie leuke uitdaging. Zo trots op jou. Ik ga je volgen hoor. Toi toi toi
  3. Ingrid:
    3 mei 2024
    Emiel, wat een mooie uitdaging en zeker een die je ook gaat overwinnen, want het wordt een dierbare reis om met je vader in Portugal te gaan wandelen. Dat wordt ook vell herinneringen maken. Heel veel genieten van al het moois wat je tegen komt en wat Portugal je te bieden heeft.
  4. Astrid:
    4 mei 2024
    Hoi Emiel, wat mooi dat je je ervaringen opschrijft en met ons wilt delen. Je hebt al wat uitdagingen achter de rug waar je met een goed gevoel naar kan terugkijken. Deze bagage zal je vast helpen!
    Een onvergetelijke reis en veel succes gewenst.
    Groetjes,Astrid
  5. Theo:
    7 mei 2024
    Hele goede reis Emiel! Ben zeer benieuwd naar je avonturen.

Groet,
    Theo